tirsdag den 25. oktober 2011

Kreative dage


LØRDAG:
Så er det lige ved at være nu - at det sker... Alt er ved at være pakket og klart. Bøgerne er hos Rasmilla, tror de kommer i bilen torsdag morgen, meget tidligt. Alle modellerne er også i Sannes butik, så de bliver også først pakket torsdag. Jeg glæder mig i den grad til at hygge mig med alle pigerne. Vi kommer hele to bilfulde i Rasmilla Konvojen. Vil du gerne komme og prøve mine modeller, og købe bogen, så kom til Rasmilla standen hal E, stand 4306. Jeg er hos Rasmilla hele lørdag, hvor du kan komme og spørge til alt om opskrifterne og orginalgarnet. Jeg kan hjælpe dig med at sammensætte farver til dine magiske nøgler, eller bare en lille snak om løst og fast.

Kommer du på messen lørdag, og har givet et svar på denne blogpost, med teksten JEG VIL HA EN BOG, så er du med i lodtrækningen om en bog, bogen kl. 15:00 trækker vi lod mellem svarene på bloggen, ved at skrive jeres navne, så kom kl. og hent bogen. Bemærk, dette gælder kun folk der kan afhentet bogen Lørdag kl 15 Stand 4306 i hal E

SØNDAG:
Som I nok husker har jeg flerfarveværksted hos Garniture om søndagen Det er i hal E 4310, altså lige ved siden af Rasmilla. I "værkstedet" kan man komme og få hjælp til at strikke flerfarvestrik med magiske nøgler. Jeg er i værkstedet" fra kl. 10-12 og igen fra 13-15. Hvor jeg strikker på pulsvarmere efter samme teknik som der er brugt til mange af opskrifterne i bogen. Her får du også mulighed for at købe et strikkekit med pulsvarmerne, hvor der er en grundig beskrivelse af, hvordan man laver magiske nøgler og strikker flerfarvestrik. Garniture har min bog med, og jeg vil vise et par af modellerne i alternativt garn.

11 kommentarer:

  1. Uha da da - lyder godt. Jeg ville gerne have din bog, så jeg har skam fået Impaz i Isenvad til at få den hjem og købt den der ;-)
    Sikke en skam du ikke er at finde på messen fredag!!! Men jeg glæder mig nu alligevel til at shoppe - især hos rasmilla ;-)

    SvarSlet
  2. JEG VIL HA EN BOG!
    Om jeg vinder eller ej, så skal jeg nok få en bog med hjem! ;-D
    Men tager da chancen.
    Vi ses!

    SvarSlet
  3. JEG VIL HA EN BOG!
    Er lige stødt på din blog for nylig og synes den er fantastisk, så jeg skal da helt sikkert et smut forbi standen på lørdag. Hilsen Miss Mokkas aka Monika

    SvarSlet
  4. JEG VIL HA EN BOG!
    Og hvis jeg ikke vinder bogen, håber jeg, du vil sælge mig en.
    Vi ses!

    SvarSlet
  5. Du kan da lige regne med, at jeg skal forbi Rasmilla:-) Endelig har vi jyder en mulighed for at se og gramse lidt IRL:-) Men er da rigtig ærgerlig over, at du ikke er at træffe fredag. Det må blive en anden gang. Rigtig go messe! Helle

    SvarSlet
  6. Helle jeg er på messen fredag, bare ikke på "job" men vi kan godt aftale en tid, hvor jeg lige stikker hovedet forbi Rasmilla, hvilket jeg vil gøre et par gange i løbet af fredagen. ;-)

    SvarSlet
  7. Så ses vi søndag - men du får nok travlt. Jeg er nok ikke helt klar til flerfarvestrikke endnu, selvom dinne skønne farvesammensætninger får tænderne til at løbe i vand. Men kigge og hilse på vil jeg gerne! :-)

    Kh Sidsel

    SvarSlet
  8. JEG VIL HA EN BOG!
    Eller bede om :) Sikke en gave! Jeg glæder mig til at møde dig og komme til messe.

    SvarSlet
  9. Sidsel, hvad med en hæklet model,nogle af dem kan omsættes, farverne kan du jo se på bloggen... Ser lige Garam Masala i hæklet version...

    SvarSlet
  10. JEG VIL HA EN BOG.
    Glæder mig til at kigge i den.

    SvarSlet
  11. Øv, bøv! Min søster og jeg havde talt forbi hinanden. Jeg troede vi skulle ud og se messen i dag, men hun havde lige glemt at fortælle at hun skal arbejde hele dagen i dag! Så vi kommer først afsted i morgen, så jeg må desværre trække mig fra lodtrækningen igen - øv bøv!

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.