mandag den 27. februar 2012

Kelim cardigan for Filcolana


Nanna har teststrikket Kelim Cardiganen for mig, og jeg sidder nu og skriver hendes rettelser til, og regner lidt om. Det er fantastisk at have mulighed for at få teststrikket sine opskrifter inden de kommer ud til jer. En luksus, jeg er glad for jeg har. Jeg har kun denne luksus fordi garnfirmaerne er søde at vente lidt længere tid på  deres opskrifter, og fordi de sender ekstra garn til det. 

Inden længe finder du opskriften til Kelim på Filcolanas hjemmeside,  under opskrifter, Kelim kommer ind under Peruvian highland wool. Det skulle være til at finde. Jeg linker selvfølgelig også.

12 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle dejlige farver. Jeg håber ikke, den er for svær at strikke ...

    SvarSlet
  2. Hold da op hvor er den flot. Dejligt for dig at du har nogle søde piger til at teststrikke for dig.

    SvarSlet
  3. hvor er den bare flot.
    Skønne farver og mønstre. Glæder mig til linket kommer.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Tak alle 4, jeg er sikker på Nanna også bliver glad når opskriften er helt klar, efter som hun jo ejer Filcolana :-)Men ja en sød teststrikker er hun, og alle de andre jeg har til at strikke for mig.

    SvarSlet
  5. Ja, jeg kan godt forstå at du sætter pris på dine teststrikkere, ellers kunne du da ikke nå så meget så hurtigt!
    Den ser rigtig lækker ud - hvor mange farver har du brugt til den?

    SvarSlet
  6. Den er rigtig flot, glæder mig at få den på pinderne :)

    SvarSlet
  7. Hvor er dine designs dog fine. Sikke farver!

    SvarSlet
  8. Hej Charlotte

    Hvor er det bare nogle fantastiske ting du kreerer!! Jeg er så glad for at du bruger alle de her skarpe flotte farver og ikke er bange for at blande dem :) Jeg elsker selv strik med knald på så jeg finder dine ting utrolig inspirerende :) Jeg kan se flere steder i din blog, at du har strikket modeller til Filcolana, men har ikke kunne se dem på deres hjemmeside - er der andre steder, hvor man kan købe de design du laver for dem?
    Mvh Lene

    SvarSlet
  9. whauuu hvor er Kelim cardigan'en smuk ;-)
    Glæder mig til at se opskriften :-)

    SvarSlet
  10. opskriften er på trapperne, jeg lover at skrive, når den bliver udgivet på filcolanas side.

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.