tirsdag den 6. marts 2012

Fiberfest i Ry


Lørdag morgen kl 05:32 skal jeg med toget til Ry - for jeg skal nemlig undervise hele 2 gange i flerfarvestrik med magiske nøgler til Fiberfesten.
 Kl. 9.30 har jeg min første workshop. Bodil er så sød at hun kommer og samler mig op på stationen, så der ikke er så meget stress på

Jeg er spændt på hvad en Fiberfest rummer, vi er 7, der kommer og underviser; Anette Danielsen, Hanne Pjedsted , Dorthe Hedehus, Julia Zhale, Rie Krogh, Trine Thierry, Mie Poulsen - ja og så mig. 


Og hvad skal man så lave hos mig???  Jo den er god nok, pulsvarmere, jeg har lovet et par stykker at jeg nok skal tage lidt garn med man kan købe, så jeg ruller små dunter på livet løs. Husk Pinde du kan strikke rundt på, p. 5 er vejledene, nogle kommer helt op på en 6'er. 4-trådet uldgarn, der løber 100 m på 50 g. i mange farver.

JEG GLÆDER MIG!!!

9 kommentarer:

  1. hvem der bare skulle til fiberfest i Ry ...
    god fornøjelse til jer, der skal :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig i hvert fald også!
    Jeg svigter min søns fødselsdag, for at være med på dit foredrag om formiddagen. (Men han bliver stort fejret dagen efter)
    Vi ses skønne kvinde!

    SvarSlet
  3. Jeg glæder mig sørme da også!
    Selvom det er iblandet lidt nervøsitet :-)
    Glæder mig ihvertfald til at møde dig igen :-)

    SvarSlet
  4. Det bliver hyggeligt at ses igen, Charlotte, jeg kan se, at jeg har valgt det samme garn til min workshop :-)
    God fornøjelse og god tur
    /Dorthe

    SvarSlet
  5. Jeg glæder mig også til at deltage på formiddagsholdet og at til møde dig. Det kan da kun blive en go dag:-)
    Mange hilsner fra Kis

    SvarSlet
  6. Jeg glæder mig helt vildt til din workshop. Jeg var med sidste år men kun for at få indtryk.I år skal der arbejdes.

    SvarSlet
  7. Oev og jeg kan ikke engang komme. Surt show. Men hyg jer nu alligevel:)

    SvarSlet
  8. Jeg skulle jo have været med, men må nøjes med at ønske dig god arbejdslyst og deltagerne rigtig god fornøjelse.

    SvarSlet
  9. Jeg glæder mig i den grad, i dag skal de sidste ting pakkes :-)

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.