søndag den 29. april 2012

Krydret strik workshop


I dag skal jeg til Lyngby og holde workshop, billedet her er fra min sidste workshop i Ry. Jeg glæder mig til at møde strikkere fra mit nær område, og tænk Mette og Anne fra Farmorfabrikken kommer også.
Katrine kommer heldigvis og gir en hånd. - Jeg glæder mig i den grad, 

Oplysning til folket: Katrine, afholder en masse kurser i uldstedet, Hun er knald dygtigt, og meget inspirerende, så var du mårske en af dem der synes hende der Charlotte Kaae, hun er fin og alt det der, men hold nu op, så mange/vilde farver vil jeg ikke strikke med. Så har Katrine et farvekursus, der er genialt. Det er et langt kursus, hvor der gennemgås mere farveteori end på min korte inspirations workshops.

 Nu skal jeg bare lige have strikket en pulsvarmer mere i New Jersey Mode garn fra Gepard. Jeg fik 12 farver med hjem, og har fået strikket nogle stykker, men ikke så mange som planen oprindeligt var. Og hvorfor så ikke??? Der er kommet en flytning i vejen, vi overtager hus på tirsdag, og det der med at pakke, tager bare strikke pusten fra mig. I går skulle vi heldigvis til Vejen og købe bil, det gave en masse strikke tid.

Til jer der skal med, vi ses kl 10, husk rundpind nr 5 -6 eller strømpepinde, hvis du ikke vil strikke magic loop.

10 kommentarer:

  1. Ønsker dig en super god søndag i selskab med dygtige kvinder :)) IKKE mig.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Bare det var mig der skulle deltage i en af dine workshop. Forsøgte at melde mig da du var i Ry, men der var hurtig optaget. Jeg får forhåbentlig mulighed for at deltage en anden gang.

    SvarSlet
  3. Det lyder hyggeligt - god fornøjelse ;)

    Knus herfra!

    SvarSlet
  4. Hvis det bliver lige så hyggeligt, som da du besøgte Edith til strik under bøger, ja så bliver det en super dag.

    SvarSlet
  5. TUSIND TAK for en fantastisk inspirerende søndag! Det var en fornøjelse at møde dig og lære at lave magiske garnnøgler, strikke bomber og eksperimentere med masser af farver!

    Kh,
    Isabella & Mette
    Farmorfabrikken

    SvarSlet
  6. Ps. send mig din mail, så sender jeg dagens billeder :)
    (mette@farmorfabrikken.dk)

    SvarSlet
  7. Det var rigtigt godt, jeg lærte meget nyt, og du er rigtig god til at lære fra dig (godt at du er skolelærer) med alle de kvinder der råbte op hver gang du spurgte om der var nogen der havde brug for hjælp :-)
    fra de sidste "gæster"

    SvarSlet
  8. Hej Charlotte.

    Tusind tak for en virkelig hyggelig og fed workshop igår :) Var skønt endelig at møde dig og ikke kun være vant til at "møde" dig herinde på din dejlige blog.

    Jeg blev så inspireret igår at jeg faktisk er gået lidt i en tænkeboks og er gået igang med at strikke en bluse a la Charlotte Kaae :) Jeg regner med at tage udgangspunkt i dit mønster fra dine pulsvarmer og halsrør og så egentlig genskabe det i en bluse med Kauni garnet.... Desværre ved jeg ikke hvordan man selv kan skabe sine egne modeller fra bunden mht maskeantal osv, så jeg bruger en opskrift fra en af Hendes Verdens opskriftbøger, men laver selvfølgelig en masse ændringer osv så den bliver så godt som min egen model :)

    Jeg sender dig nogle billeder, når modellen bliver færdig om nogle uger regner jeg med :)

    Som skrevet på kortet igår - TAK fordi du er så inspirerende en person, der får os andre farvegale til at virke normale ;)

    Mange knus og kærlige tanker
    fra Lene
    ( hende med halsrøret igår )

    SvarSlet
  9. Hej Mette håber mailen er gået i gennem ellers er min knitting@bykaae.dk

    SvarSlet
  10. Mordorte, jeg kommer til gribgarnet i silkeborg, jeg tror der er flere pladser på mit hold.

    Og til alle i andre, tak, tak for de søde beskeder og tak for i går, jeg vender tilbage med en post, når jeg får billeder fra www.farmorfabrikken.dk

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.