mandag den 9. juli 2012

Støj for Filcolana, i skyggen


Jeg elsker søndage, når de er som søndagen var i går. Vi stod op, fik lidt at spise, og så i gang. Michael fortsatte med loft på 1. salen, og jeg malede vindue i hans kontor 2 gange grunder skulle det have. i tørre tiden, gik jeg i haven. Ja og så strikkede jeg selvfølgelig lidt i skyggen. Vores terrasse fliser er nu fri for ukrudt og mos, rabarberen er tæmmet, og der er plantet en græsart ved siden af rabarberen.   Nu mangler resten af haven bare, eller rettere vildmarken, som det jo efterhånden er. Men med sådan en arbejdsfordeling, når man jo en del, både inde og ude... Så mon ikke det lykkes at tæmmme mere af haven i løbet af sommeren? I dag giver det regn, så der bliver der nok ikke meget have arbejde, så skal jeg bare lige male lidt, strikke, og skrive lidt på opskriften.

1 kommentar:

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.