mandag den 20. august 2012

så sker der lidt i huset igen


Mens jeg sad på job og svedte tikkede dette billede ind på mobilen, Michael og tømmeren er begyndt på vinduerne... når de er færdigmonteret og fuget, kan vi begynde at lægge gulv, altså og så lige når jeg er blevet færdig med at male spær...


Da jeg kom hjem, måtte jeg straks op og se, og ud på taget af udestuen, bare for at få fornemmelsen af, hvordan det bliver når vi får bygget en terrasse oven på. Jeg var lige ved at tude, for det bliver da bare helt perfekt... 


Og som om det ikke var nok, vores granit plade var klar til at komme i ude på badeværelset, nu skal der bare låger i.


Det væghængte toilet er vi også klar til...  det ligner mere og mere et hjem. Malearbejdet er vi ikke så langt med, der er meget der skal males endnu, jeg glæder mig til at kunne dele flere billeder med jer i nær fremtid.

6 kommentarer:

  1. Hold da op, I er effektive, hvor ser det godt ud, jeres nye hjem. Og sikke en udsigt den nye terrasse får.

    stine:)

    SvarSlet
  2. Der kommer du vist til at tilbringe mange aftner ude, på den terrasse.

    Smuk bord på jeres nye badeværelse.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Hvor ser det lækkert ud (det hele) Charlotte :O)
    Jeg kan godt forstå du er glad.

    SvarSlet
  4. Dejligt med fremskridt :-) og huset ligger jo skønt.

    SvarSlet
  5. Det er ikke mig der var effektiv denne gang, det var Michael, alt sammen skete mens jeg var på job... Og ja det bliver så lækkert. Jeg er glad for vi gør meget af det selv, det giver bare en større tilfredshed, på trods af de fejl man nu engang laver fordi ingen af os er håndværkere.

    SvarSlet
  6. Sikke en udsigt, det må da være fantastisk at sidde der og strikke.
    Huset er utrolig flot.

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.