tirsdag den 30. oktober 2012

Anbefaling - Hovedstads af Sidsel Sangild


Min gode strikkeveninde Sidsel har netop udgivet endnu en lækker hæklebog, i torsdags fik jeg hendes skønne nye bog - og den er bare for lækker. Designet der ses på forsiden hedder Irmahønen, og dem SKAL jeg lave, de er jo super fede. Og fingerløsevanter kan man ikke få nok af. Bogen kan b.la. købes hos Rasmilla for den nette pris af 100 kr. følg linket her


Jeg har lånt billedet her på Sidsels egen blog, for at vise jer de 10 designs. En ting er sikkert, med Sidsel er der ingen farmor hækling, det er nyt, det er hipt og sjovt og anderledes. Så næste gang jeg ses med Sidsel bringer jeg min hæklenål og lidt Arwetta Classic med mig, og så må jeg i sving, overvejer at tage på workshop i Sommerfuglen  ons d. 28 nov. for hækling er som du nok ved ikke min stærke side. 

Tillykke med bogen Sidsel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.