søndag den 16. december 2012

Låge nr. 16 er fra Filcolana og bykaae

Vinderen fra d. 15. december er nr 70 Blogger . sagde ...

Skøn hue lækre farver, den ville jeg godt prøve at strikke...
Hilsen Mette
15. dec. 2012 22.54
 Slet Send mig en mail på Knitting@bykaae.dk og jeg sender dine oplysninger til Jeanette.


Dagens gave er fra Filcolana og mig, vi giver bogen, og garn til en Garam Masala bluse. Filcolana har sponseret garnet til min første bog, og er nu en af mine faste kunder, hvor jeg fast designer til hver sesson. 



135 kommentarer:

  1. Glædelig søndag :-)

    SvarSlet
  2. Også i dag vil jeg gerne vinde, det må da også snart være min tur :) Jeg glæder mig sådan til at strikke din poncho (som jeg får i julegave af søsteren :))
    Hav en rigtig dejlig 3. søndag i advent.

    Ditte

    SvarSlet
  3. Flott kalendergave:)) ha en flott 3. Søndag i advent.

    SvarSlet
  4. Flot gave. Ville være dejligt at vinde. God søndag.

    SvarSlet
  5. Har for første gang begivet mig ud i flerfarvetstrik og er næsten lige blevet færdig med dit haldrør fra bogen...vil super gerne vinde bogen og garn til bluse.

    SvarSlet
  6. Vil så gerne kaste mig ud i flerfarvestrik og dette vil da være oplagt hvis jeg vinder.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  7. Hvor er det lækkert ville elske at vinde denne fantastiske præmie. God jule advents søndag
    Strikkehilsen
    Mette Rindal

    SvarSlet
  8. Jeg har aldrig haft lejlighed til at bladre i din bog, men den ser vildt spændende ud.

    SvarSlet
  9. Dejlig dejlig gave - og vil også rigtig gerne være med

    SvarSlet
  10. Det er en smuk bluse:-) Den vil jeg gerne vinde garn til:-)

    SvarSlet
  11. Jeg vil også være med:)) Håber jeg er den heldige. Vil meget gerne strikke flerfarvet.
    God søndag til alle

    SvarSlet
  12. helt fantastisk - jeg kaster mig ind i kampen og den skønne gave

    SvarSlet
  13. Fantastisk flot adventsgave - jeg drømmer videre om en dag at blive den heldige :))

    SvarSlet
  14. En gave fra dig - det vil jeg ikke gå glip af!

    SvarSlet
  15. Så sender jeg alle mine gode juletanker til Fru Fortuna og håber jeg kan lune mig med en kalenderpakke herfra dig...
    Hilsen Mette

    SvarSlet
  16. Flot flot adventsgave - jeg har længe luret pa bukserne i bogen..... Så jeg vil super gerne vinde bogen.

    SvarSlet
  17. Lige nu har jeg bogen fra biblioteket. Men den skal snart afleveres. Dejlige designs og FARVER!!

    SvarSlet
  18. Den fedeste præmie, jeg er en stor beundrer af netop den bluse - det er et superdesign (det er dine andre også, men den her tiltaler mig virkelig)

    SvarSlet
  19. Glædelig 3. søndag i advent og tak for endnu en dejlig præmie i kalenderen.

    SvarSlet
  20. Jeg kan sagtens bruge en garam masala mere, for jeg elsker den!
    Bogen kan jeg så give til en veninde :)

    SvarSlet
  21. Fed fed gave, den vil jeg meget gerne vinde!

    SvarSlet
  22. wow - sikke gave - krydser fingre - den kunne jeg bare godt tænke mig at vinde.

    SvarSlet
  23. Det kunne jeg virkelig ønske mig - Jeg har lige nydt at strikke din skuldervarmer og har smag for mere :-)

    SvarSlet
  24. Jeg var jo den heldige vinder i forgårs. Jeg prøver lykken igen. god søndag.

    SvarSlet
  25. Wow sikke en gave , den vil jeg så gerne vinde :)

    Dejlig 3. Søndag i advent

    SvarSlet
  26. lækker farverig trøje, i denne grå tid.
    Jeg er med ;-)

    SvarSlet
  27. Endnu en lækker sag - den vil jeg gerne vinde :-) God 3. søndag i advent:-)

    SvarSlet
  28. Dejlig gave.
    God advents-søndag.

    SvarSlet
  29. Det vil også være sjovt at prøve at strikke noget at dit, glædelig 3. advent til Jer alle :-)

    SvarSlet
  30. Åh, den gave kunne jeg godt tænke mig at vinde..... God søndag.

    SvarSlet
  31. -det kunne være herligt at vinde et farveorgie af et strikkeprojekt. God 3. advent. Mange hilsener Christine

    SvarSlet
  32. -det kunne være herligt at vinde et farveorgie af et strikkeprojekt. God 3. advent. Mange hilsener Christine

    SvarSlet
  33. Jeg er helt sikkert med, er helt tosset med den model.

    SvarSlet
  34. Den gave vil jeg da rigtig gerne vinde - krydser fingre

    mvh
    Susanne, Tilst

    SvarSlet
  35. Flot gave - den vil jegerne vinde. Glædelig 3. Søndag i advent.

    SvarSlet
  36. Smukke farver. Prøver lykken og håber jeg vinder garnet til trøjen.god søndag til alle Inge i Viborg

    SvarSlet
  37. Jeg har aldrig prøvet at strikke med flere farver - tænker, at det nok er svært. Jeg håber, at jeg vinder, for så kan jeg prøve det.

    SvarSlet
  38. Jeg er vild med det flotte og farverige design. Der er virkelig noget wauv-effekt.
    Go' søndag og hilsen Liselotte

    SvarSlet
  39. Prøver lykken igen i dag, super dejlige farver, det er noget af det sværeste, det med at sætte farver sammen, for mig er det.
    Hilsen
    anne@langeandersen.dk

    SvarSlet
  40. Er da helt klart med på den! Lækker gave :-)

    SvarSlet
  41. Den bog har jeg altid ønsket mig og så med garn. Det kunne være skønt at vinde

    SvarSlet
  42. Rigtig dejlig gave. Jeg prøver lykken denne 3. søndag i advent.
    hilsen Inge G

    SvarSlet
  43. Nu vill jag verkligen vinna!

    SvarSlet
  44. tænk,hvis jeg er så heldig at vinde både garn og bog.Jeg prøver lykken igen.
    hilsen
    Margrethe

    SvarSlet
  45. Åhh, hvor vil jeg gerne vinde denne...
    Venlig hilsen
    Dorte L.

    SvarSlet
  46. Jeg vil rigtig gerne strikke en mere!!!!

    SvarSlet
  47. Sikke en flot gave, den vil jeg da gerne prøve at vinde.

    Mvh. Annegrethe, Blovstrød

    SvarSlet
  48. Rappe farver, smart design. Håber jeg vinder.
    Vh.
    Gitte.

    SvarSlet
  49. Fed bluse, så jeg prøver lykken igen

    SvarSlet
  50. Är otroligt nyfiken på den fantastiska färgexplosionen i boken!
    /maria

    SvarSlet
  51. Jeg vil gerne være med :)

    SvarSlet
  52. Det må jeg sige, Charlotte - overflotte kalendergaver, I præsterer. Vil rigtig gerne vinde denne....

    SvarSlet
  53. åhh hvor ville jeg gerne vinde denne låge.
    Beundre Elsebeths udgave, når jeg læser hendes blog. Den er så flot.
    håbe håbe, at det er min tur.

    God 3. søndag i advent til dig.

    Kh. lis

    SvarSlet
  54. Super kalender gave. Den vil jeg rigtig gerne vinde 😊

    SvarSlet
  55. WOW!!! Vil gerne vinde garn men bog har jeg allerede :-)
    majer71(snabela)yahoo(dot)com

    SvarSlet
  56. Bare det kunne blive mig :-)Mette (uden blog)

    SvarSlet
  57. Denne gang vil jeg bare så gerne vinde....

    SvarSlet
  58. Denne gang vil jeg bare så gerne vinde....

    SvarSlet
  59. Den gave vil jeg rigtig gerne vinde :-)

    SvarSlet
  60. Hold da op en flot gave :)
    God søndag, kh Louise

    SvarSlet
  61. tag mig tag mig dette ønsker jeg at vinde :)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  62. Tror ikke det er første gang jeg prøver lykken med at vinde din fantastiske bog :-)

    Vicky

    SvarSlet
  63. Både bog og garn-fantastisk

    SvarSlet
  64. Wow - det er en lodtrækning, jeg rigtigt gerne vil være med i!
    God søndag :-)

    SvarSlet
  65. Jeg har endnu ikke din fine bog. Bare det bliver mig der bliver den heldige vinder

    SvarSlet
  66. En fantastisk farveeksplosion,giver godt humør

    SvarSlet
  67. Den ville jeg forfærdeligt gerne vinde!!
    Vh Trine.
    dorfvej42@mail.dk

    SvarSlet
  68. Super gave, denne ville jeg gerne eje:)
    God søndag til alle

    Ketty

    SvarSlet
  69. prøver lykken igen igen ....
    uha hvor ville jeg gerne vinde bogen og garnet ...
    hilsen Lis

    SvarSlet
  70. sikke dejlig julegave, jeg håber jeg vinder :-)

    SvarSlet
  71. Det ville ille være mindre end fantastisk hvis man kunne være så heldig at vinde din smukke trøje :-) Så krydser alt hvad krydses kan .
    Birthe

    SvarSlet
  72. Den bluse er bare SÅ fed!

    Jeg krydser fingre

    Kh
    Julie

    SvarSlet
  73. Den vil jeg gerne vinde :-)
    Glædelig 3. søndag i advent!

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  74. Hvor vil jeg gerne v inde den flotte gave!! Glædelig 3. søndag i advent!! Susravn@gmail.com

    SvarSlet
  75. Endnu en mums mums gave...
    KH Ulla Dencker

    SvarSlet
  76. Det kunne jeg godt tænke mig at vinde.

    God 3. søndag i Advent

    hilsen

    Tina

    SvarSlet
  77. jeg føler mig vildt heldig i dag :)

    SvarSlet
  78. Fantastiske farver - et sandt orgie - ville virkelig lyse op i denne grå og mørke tid. Ville passe godt i min garderobe. Fantastisk.

    SvarSlet
  79. kunne virkelig godt tænke mig at prøve, men har ikke haft modet:)

    SvarSlet
  80. Jamen det er jo lige hvad der står på min ønskeseddel ;-)
    Glædelig søndag

    SvarSlet
  81. Jeg har længe haft stor lyst til at strikke den trøje, så håber det bliver mig der vinder denne gave:-) Hilsen Nina

    SvarSlet
  82. Den ville kunne passe til mig. Håber. :)

    SvarSlet
  83. Hvor flot ville gerne eje den.

    SvarSlet
  84. Yum! Jag vill gärna vara med!

    SvarSlet
  85. Åååårh, det kunne jeg rigtigt godt tænke mig at vinde, så jeg prøver lykken!

    SvarSlet
  86. Den står på min mors ønskeseddel sammen med garn til netop Garam Marsala! Den er sååååååå fed, din bog;-)

    SvarSlet
  87. Det kunne da være den fedeste giweaway og vinde, hilsen Anne lun ( pxfjol@ yahoo.dk)

    SvarSlet
  88. Tænk hvis man kunne vinde en ekstra julegave
    Hilsen Jannie

    SvarSlet
  89. Oojjjj - den ville jeg gerne vinde :-)

    Fortsat rigtig god 3. søndag i Advent :-)

    Pia - omme fra Malmö

    SvarSlet
  90. Jeg vinder nu aldrig men vil alligevel rose de overskønne farver og dejlige strik . God Jul ;-)

    SvarSlet
  91. Fantastisk gave. Den vil jeg gerne vinde. Håber det snart er mig der bliver den heldige.

    SvarSlet
  92. Åhhh... Den trøje er jeg bare så forelsket i. Så jeg håber meget at vinde:-))

    SvarSlet
  93. bliver bare så glad i låget at disse farverige strik :-)
    Fortsat glad søndag

    SvarSlet
  94. Har kigget bogen igennem på biblioteket og der er bare så mange smukke farvekombinationer og spændende modeller! Som klart skal strikkes
    merete

    SvarSlet
  95. Skøn gave- den kunne jeg godt bruge.

    Mange hilsner
    Karin Grøn alias Tante Grøn

    SvarSlet
  96. Jeg drømmer om at danse bollywood i januar i krydret strik.
    Måske er det min tur - måske ikke, men til den der vinder. Dette er mere end garn og farver. - det her er rytme.

    SvarSlet
  97. Nøj hvor kunne jeg godt tænke mig at vinde denne gave.

    SvarSlet
  98. fantastiske julekalender...
    Glædelig 3. søndag i advent
    Lone H

    SvarSlet
  99. Lækkert - den gad jeg godt strikke :-)
    Hilsen Lone

    SvarSlet
  100. Ejjj det er lige mig. Vil så gerne vinde den. Lækker blog og super lækker julekalender
    Mvh Mette Abildgaard

    SvarSlet
  101. Var med i Hirtshals, og vil vældig gerne strikke Garam Masala, så jeg håber det bliver mig.
    Adventshilsener
    Birgitte

    SvarSlet
  102. Den kunne jeg godt tænke mig at prøve at strikke, wow hvor er den flot :-) Hilsen Heidi.

    SvarSlet
  103. masser af lækkert garn fra Filcolana. hilsen Lene

    SvarSlet
  104. Den kunne jeg godt tænke mig at vinde, da den er på min to do liste.
    Karina.

    SvarSlet
  105. Jeg krydser alt hvad der overhovedet kan krydses for nøøøøj hvor vil jeg altså bare gerne vinde denne præmie :)

    SvarSlet
  106. Hvilken flot gave. Jeg krydser fingre.

    SvarSlet
  107. jeg prøver igen :-)
    god søndag

    SvarSlet
  108. Mig mig, den vil jeg supergerne vinde :-)

    SvarSlet
  109. Jeg vil MEGET gerne vinde i dag :-)

    SvarSlet
  110. Jeg vil MEGET gerne vinde i dag :-)

    SvarSlet
  111. Øj, den vil jeg gerne vinde :-)

    SvarSlet
  112. Garam Masala er mit yndlings moenster fra Krydret strik.
    Fantastisk advents-gave.
    Hermed mit navn i hatten
    malenemohl at gmail dot com

    SvarSlet
  113. Super flotte farver vi elske at skulle strikke den.

    SvarSlet
  114. Uh, her er nok den låge, som jeg aller-aller helst vil vinde i hele din julekalender. Jeg krydser fingrene og håber på lidt held. :-)

    SvarSlet
  115. Måske jeg kunne blive udlært i flerfarvestrik, hvis jeg vandt den....

    SvarSlet
  116. jeg krydser fingre endnu engang i denne månede og håber på at det bliver mig der er den heldige vinder :-)

    SvarSlet
  117. Farvr og Garnet er så flot, så jeg vil gerne vinde..

    SvarSlet
  118. Tillykke med dit velfortjente, og faste job for Filcolana! Bogen og blusen må da meget gerne kommer under mine vinger:-)
    Mvh Helle
    hellesa2009@hotmail.com

    SvarSlet
  119. jeg har bogen, men garn til en bluse ville være fantastisk! I lilla seføli ;o)

    SvarSlet
  120. Halløj, så er der håb om liv og glade dage i vintervejret.
    Så mange herlige farver.

    SvarSlet
  121. Hej jeg vil meget gerne vinde denne adventsgave

    SvarSlet
  122. Hej det kunne være spændende at vinde denne bog
    lis

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.