mandag den 25. februar 2013

Bukser fra Susan

Susan strikker bukser for mig i Arwetta, i knickers længde, hun strikker i nogle skønne farver, som klær' de fleste.

Susan er en af mine strikkedamer der i denne tid har super travlt, for der er en del til Dimserier der skal strikkes op, og en del opgaver fra firmaerne.

Inge har også haft lidt for meget at se til.

Så jeg tænkte det var på tide jeg fandt en eller 2 mere...

Og det skal jeg da lige love for nok ikke lige var et problem. 15 mails lå der i min indbakke i morges.

Jeg er vildt glad for alle de tilbagemeldinger, nogen kender mig endda, og tør stadig (Gitte) det sætter jeg vildt stor pris på.

Kan så se min autokorrektur, har været lidt for glad... Hvorfor fanden skriver den øjeglas og tilbagemeldingssystem.....?

Øjeglas = jeg
Tilbagemeldingssystem = tilbagemelding

Måske man skulle have tændt computeren ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.