lørdag den 6. april 2013

Grafisk gobelin Sifs del 2

Der er kommet rigtig mange fine billeder og søde mails ind i denne uge Tak for det :-)

Her kan I se, hvor fine projekterne bliver. Nørkletøserne sendte mig deres side, vil I se de andres sider, er der linket til dem her.

Hvis du gerne vil nørde mere med grafisk gobelin, så Har Marianne og Helga Isager inviteret mig op til dem i efterårsferien, hvor jeg skal afholde 4 kurser i efterårsferien, et af dem er Grafisk gobelin - det glæder jeg mig rigtig meget til, en hel uge med strikkere.


Fortsat god SIFs der ude... må strikkepinden være med jer

8 kommentarer:

  1. Næstnederste billederække, det ligner lakridskonfekt, den gode gamle, nu udgåede udgave. Lagermann. Herlige fornemmelser som julehygge. Ser flot ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. åhh ja julekonfekt... hos mormor var nemlig lakridskonfekten - hentet i Tyskland... du har ret, og så er det jo derfor lækkersulten melder sig ;-)

      Slet
  2. HOld op det ser flot ud.....man skulle jo have været med. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan nå det endnu Helle, alle dele er stadig på bloggen ;-)

      Slet
  3. Det er skægt at se alle de forskellige mønstre !
    spændende med kursus hos Isager. Det vil jeg lige checke ud - det kunne være nok så fint med lidt input i efterårsferien.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det kunne være hyggeligt hvis du kom

      Slet
  4. Hvor er de bare blevet flotte. Sikke mange forskellige udgaver over den samme opgave.

    Jeg er også i gang, men får pt. ikke lagt noget op på min blog. Bare linket hertil.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Smiler Lis man kan ikke nå det hele, dejligt du er i gang :-)

      Slet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.