fredag den 31. maj 2013

Prik for Strikkebogen.dk

Jeg er indgået i et designsamarbejde med Strikkebogen.dk, hvor ByKaae og Strikkebogen.dk udgiver i samarbejde. Lige nu arbejder jeg på en pigecardigan str 2-8 år i en lækker karrygul lamauld. Jeg arbejder med et vævestrikmønster med snoninger, det er ret lækkert, og på den horisontale vendte rib, ser det ud som store polkaprikker. Min arbejdstegning har jeg givet et mangapræg, da jeg leger lidt med forskellige motiver til min kommende børnestrikkebog. Om opskriften her skal i bogen, eller sælges som løsopskrift er jeg endnu ikke afklaret med.

2 kommentarer:

  1. Det lyder som et godt match, du og strikkebogen.
    Lamauld er lækkert, det er Pimabomuld også, så lige et forslag om flere designs til damer i bomuld, det ville være skønt.
    VH Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er mega lækker, det kunne være man skulle prøve kræfter med en bomuld ;-) Trine er fantastisk sød, så jeg er rigtig glad for hun vil samarbejde med mig :-)

      Slet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.