mandag den 7. oktober 2013

Strikkehæfte til børn



Min morgenstrik er et tæppe, strikket i grafisk gobelinstrik. Tæppet er til det ene af mine to børnehæfter, nemlig det til piger. Lige nu har jeg strikket 10% på tæppet, så der er lang vej igen. Glæder mig til at strikke øjnene, til at få en lang nok wirer på mine pinde, så jeg kan glatte tæppet ud :-) 
Den lille Simba han er en fræk lille kat i dag, han løber konstant med mit garn, så får det en ordentlig rusketur. Louie er ikke rigtig til garn, han er til banderoler de er det skønneste legetøj, men når jeg kommer og vil tage et billede, så er han den der er løbet. 

3 kommentarer:

  1. Skønt strikkeprojekt. og ikke mindst et fantastisk skønt billede af Simba -katten :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Han er en rigtig lille "jeg er i centrum" kat, enormt nem at omgås, elsker at gøre sig til og nyder at blive fotograferet... Modsat brormand, der er absolut lige så lækker men så reserveret.

      Slet
  2. Det er da fint at tigrene kan hjælpe dig på forskellig vis og deles pænt om 'legetøjet' ;)

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.