onsdag den 13. november 2013

Kreativ sommerhøjskole - Ungdomshøjskolen ved Ribe



Jeg glæder mig helt enormt til sommerferien, eller rettere til at skulle arbejde med strik i sommerferien. 6. - 12. juli 2014 er der nemlig kreativ sommerhøjskole for voksne. Sammen med en række andre super kreative uld-kvinder (jeg vil ikke bruge ordet strikkere, for der skal meget mere end strikkes). 

Er du vild med at være kreativ, så er dette kurset for dig. De kompetente undervisere på kurset er Ingerlise Lebech, Sidsel Sangild, Charlotte Kaa Mathiessen, Bodil Munch og Birgitte L. Jensen. Du kan vælge mellem 4 forskellige strikke-/hækleworkshops eller faget "Collage". Der er foredrag af Christel Seyfarth, Marco Brodde og Hanne Sönnichsen. Vi skal en tur til Mandø og opleve Danmarks ældste by Ribe med de gamle brostensbelagte gader, Ribe Domkirke og den nyrenoverede Domkirkeplads med sydlandsk stemning. Du vil komme hjem fyldt med energi, nye idéer og teknikker, du kan arbejde videre med.

7 kommentarer:

  1. FEDT!
    Det lyder som en dejlig sommerferie <3 <3 <3
    Jeg vil oz til Ribe :)

    Nyd resten af dagen!

    Knus fra Michelle.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ribe er jo super tæt på dig ;-)

      Slet
    2. ;) Ja, ca. 70 km., så jeg kommer da helt sikkert forbi :)

      Slet
  2. Og jeg forventer et besøg søde Charlotte :-)

    SvarSlet
  3. Så ses vi. Jeg har tilmeldt mig og har netop i dag fået bekræftelse. Dejligt at have noget at glæde sig længe til - hen over den mørke tid. Det bliver så fedt, tror jeg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej hvor fedt, det glæder jeg mig til... Er selv meget meget spændt. :-)

      Slet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.