mandag den 17. marts 2014

Skal du på sommerhøjskole og lære noget om tekstur i strik, mønsterstrik, 3-D hækling, freeform og collage?


Sommeren nærmer sig og jeg vil benytte lejligheden til at gøre lidt reklame for et af de mange sommertilbud der er på højskolerne rundt om i landet.  Hos Ingerlise skal I freeforme, billedet i midten. Hos Sidsel skal der hækles i 3-D, andet billede fra venstre, hos mig skal vi arbejde med tekstur i strik, bla vævestrik som vist på det gule billede. Bodil byder op til mønsterstrik billede 2 fra højre, og hos Birgitte skal i lave collager. Der er foredrag med Christel Seyfarth, og selfølgelig er der udflugter. I Ribe er en af Danmarks fedeste garnbutikker - I må ind til Ribes broderi og garn... Her er alt hvad hjertet begærer. 

Læs mere om sommerhøjskolen her og hele programmet her 

5 kommentarer:

  1. Uhhh, der var ikke noget jeg hellere ville, men det må vente til jeg får *tid*. Har kun været på højskole en enkelt gang, for mange, mange år siden med mine børn. Det er en tid jeg stadig mindes med stor glæde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det der TID det kender jeg godt, det er træls...

      Slet
  2. Vi er på ferie der, så vi ses ikke der søde Charlotte. Men send sms næste gang du er på disse kanter. Og ja, Ribe broderi og garn er Danmarks fedeste garn butik :-) og Maren ( indehaveren) er det sødeste menneske♡

    SvarSlet
    Svar
    1. Mon ikke jeg kommer på de kanter igen igen :-)

      Slet
  3. Vi er på ferie der, så vi ses ikke der søde Charlotte. Men send sms næste gang du er på disse kanter. Og ja, Ribe broderi og garn er Danmarks fedeste garn butik :-) og Maren ( indehaveren) er det sødeste menneske♡

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.