mandag den 26. februar 2018

Tilmeld dig nyhedsbrevet og bliv skrevet op til Strikke Bootcamp 2018


Drømmer du om at lære at strikke sokker? 

  • At få helt styr på det der med hælen - og undgå huller der hvor du samler op.
  • At kunne strikke fra tåen og op, eller skaftet ned.
  • At kende mere end en hæltype.
  • At kende mere end en type tå.
  • At finde den perfekte form.
  • At finde motivationen til sok nr 2.
  • At strikke i et fællesskab sammen med andre sokke gale.
  • At tune helt ind i sokkens forunderlige univers sammen med mig i 5 uger.
På vores Strikke Bootcamp 2018, bliver du en ørn til at strikke sokker!
  • Du får mulighed for at vælge om du vil strikke på Strømpepinde eller Magic Loop.
  • Du vælger selv om du vil strikke tå op eller skaft ned.
  • Du lære flere typer af sokketeknikker - for at kunne tage et bevidst valg, og at bruge de elementer der matcher din type fod (hæltyper, tå typer, skaft).
  • Du kommer med i en lukket Facebook Gruppe, hvor jeg hver uge holder Q&A ud fra de spørgsmål du har (i forhold til ugens opgave) 5 dage i ugen tjekker jeg ind og kan hjælpe, hvis du er gået i stå, eller har problemer med sokken.
  • Hver uge får du et digitalt kompendium med tekst, billeder og videoer på dansk, der viser dig de teknikker vi arbejder med (du får både til tå op og skaft ned - Så du efterfølgende kan prøve kræfter med det du ikke fik arbejdet med i vores Strikke Bootcamp).
  • Du får 2 basisopskrifter på sokker (hvor du kan bytte om i elementerne).
  • Facebook gruppen er åben yderligere 3 uger efter vi har afsluttet vores Strikke Bootcamp, og jeg vil stadig tjekke ind og svare på spørgsmål, dog ikke så ofte som under selve Strikke Bootcampen. 
Alt foregår online over 5 uger, med nye opgaver hver uge. Du kan være med hjemme fra din sofa når det passer dig. 

Vi begynder til april SKAL DU MED?

Tilmeld dig nyhedsbrevet om Strikke Bootcamp 2018 her, og få en god rabat, når jeg åbner op for salget af min 5 uger lange Strikke Bootcamp hvor du kan blive en ørn til at strikke sokker.


11 kommentarer:

  1. Hej Charlotte

    Jeg har tilmeldt mig dit nyhedsbrev, og er derved - forhåbentlig - skrevet op til din strikke bootcamp. Jeg savner bare en pris? Står det nogen steder hvad den koster?

    Vh

    Pernille Juel Bondesen

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pernille, du skulle gerne have modtaget et nyhedsbrev i går - prisen er 150 kr :-)

      Slet
    2. Det gjorde jeg nemlig 😊 Og jeg ser frem til næste nyt om campen 😊👍

      Slet
  2. Kære Charlotte. Jeg har for et par dage siden meldt mig til din bootcamp. Men jeg kan se, at jeg desværre ikke får tid denne gang - måske en anden gang. Vil du godt slette mig af listen. med venlig hilsen Kirsten Grymer, 8751 Gedved.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kirsten, når du får det første nyhedsbrev, kan du slette dig - det er det letteste :-)

      Slet
  3. Hej Charlotte
    Jeg vil gerne med på strikke sokker, men har ikke mulighed for at følge med live på det kl slet. Er der mulighed for at følge med på en anden måde. Strikker selv mange sokker , men kan jo altid lære noget nyt?
    Med Venlig Hilsen
    Dorthe Nørgaard

    SvarSlet
  4. Lige et hurtigt spørgsmål mere; jeg strikker helst sokker på magic-loop - vil der være nogen af dem på bootcampen som SKAL strikkes på almindelige strømpepinde? Eller vil det hele kunne laves på magic-loop? For ellers skal jeg nemlig ud og invistere i strømpepinde inden...

    Jeg kan bedst lide at lave to ad gangen, så de både bliver ens - men vigtigst af alt, at de begge bliver FÆRDIGE 🤣

    SvarSlet
  5. Vil gerne med. Har fået email med din video om bootcamp... Håber det er nok.

    SvarSlet
  6. Vil det være muligt at strikke på de nye bløde strømpepinde fra Adi. Dem er jeg ret glade for.

    SvarSlet
  7. Hej Charlotte. Jeg har tilmeldt mig dit nyhedsbrev,men ikke modtat noget. Vil gerne være med på bootcampen om sokker. Finder ikke tilmeldingen på bootcampen. Har du ikke åbnet endda. Hilsen Christine

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.